Skip links

Turundus

Toode võib olla suurepärane, aga kui keegi sellest midagi ei tea, siis pole suurepärasusest mingit kasu.

Turundus annab võimaluse kliendiga suhelda, suurendada brändi tuntust ja edendada müüki. Hea turunduse aluseks on õigesti koostatud turundusstrateegia ja põhjalik eelanalüüs.

Turundusstrateegia

Eesmärk ilma plaanita on lihtsalt soov.

Iga tegevus nõuab plaani. Hea turundusplaan põhineb tsüklitel: brändikujundus, kliendi leidmine ja tema hoidmine. Brändikujundus – see on turunduse kõige kulukam osa, sest see ei põhine mitte kliendi võitmisel, vaid tema alateadlikul tootega sidumisel. Õnnestunud bränditurundus mõjutab kliendi edasisi ostuotsuseid.

Kliendi leidmine – kõige paremini mõõdetav turundusvorm on väärtuspakkumised, mis kõnetavad kindlaid sihtrühmi ja suunavad kohe toodet-teenust tarbima. Kliendi hoidmine – kliendi pikaaegne enda juures hoidmine on kõige keerulisem osa turundusest.

Igal ettevõttel tuleb ette aegu, kui kliente on tavalisest vähem ja nende ligimeelitamiseks on vaja välja mõelda uusi tegevusi. Ent iga ettevõte on eriline ja üht kindlat edu valemit, mis alati toimiks, pole olemas. Leiame lahenduse koos Sinuga ning oleme sillaks Sinu ettevõtte ja kliendi vahel. Kogu strateegia saab paika pandud täpselt Sinu ärimudelit, tulevikunägemust ja sihtrühma eripära silmas pidades.

Küsi pakkumist

Turundusanalüüs

Turundamine ilma analüüsi tegemata on nagu pimesi autot juhtida.

Analüüs on vaja teha nii enne kui ka pärast turundustegevusi. Kuidas olekski võimalik turundada, kui klienti ei tunta, ja kuidas saakski teada, kas tegevused andsid tulemusi, kui neid ei mõõdeta?

Kõige lihtsamini öeldes saab analüüsi abil teha järeldusi mineviku kohta ja ennustada tulevikku.

Õigesti tehtud analüüs annab vastuse mitmele küsimusele.

Kes on sinu klient? Mis talle meeldib? Millised on tema hobid? Kuidas teda ostma mõjutada?

See teadmine omakorda aitab kaasa Sinu toodete-teenuste edule. On ju kasulik teada, millal Sinu keskmisel kliendil on palgapäev ja milliseid tooteid ta eelistab ning kas ta kulutab raha enda või oma lähedaste peale. Sellise teabe analüüsimine annab hea ülevaate kliendi olemusest ja tema tegelikest vajadustest.

Küsi pakkumist