Skip links

Loovtööd

“Loovus nõuab julgust”

Loomine tähendab millegi ainulaadse, ülejäänust eristuva väljamõtlemist ja teostamist. See saab alguse kusagil alateadvuse ja teadvuse piirimaal. Just tubli loometöö tulemus on suuresti see, mis suunab klienti ostuotsust langetama.

Bränding

“Bränd ei piirdu sugugi ainult toote või teenuse välise küljega – bränd hõlmab ka väärtusi, mida toode või teenus endas kannab, ning inimesi, kes tahavad end sellega siduda.”

Heal brändil on eripärane ja talle iseloomulik nimi ning kõigis turunduskanaleis ühtne välisilme.
Bränd jagab toote või teenuse väärtusi ning teenib Sulle palju plusspunkte. Muu hulgas tagab see usaldusväärsuse, tuntuse ja lojaalsuse klientide seas. Võtame näiteks guugeldamise, mis algselt tähendas üksnes Google’i otsingumootori abil päringu tegemist, ent mille all nüüd peab enamik meist silmas internetist info otsimist üldiselt. Või kui palju kordi oled Sa kuulnud hommikuhelbeid kelloggsiteks nimetatavat? Paratamatult kipuvad kliendid eelistama ettevõtet, millest nad on varem kuulnud või mille bränd jätab esmapilgul usaldusväärse mulje.
Kas oled valmis olema järgmine Google?

Küsi pakkumist

Brändiraamat

Brändiraamat on justkui ettevõtte pass. Selles on üheselt kirjas kogu brändi puudutav teave, näiteks logode eri versioonid nii trükistel kui ka veebis kasutamiseks, ettevõttega seotud värvused ja nende kasutusreeglid, kirjastiil, dokumendiplankide ja visiitkaartide kujundus jms. Aitame tagada Sinu brändi järjepideva stiili, hoides muu hulgas ära näiteks sellised olukorrad, kus eri kanalites on samal ajal kasutusel kümme eri tooni kollast.

Küsi pakkumist

Veebidisain

“Nägemisel on inimese maailmatajus oluline roll.”

Veebis on reklaamide kujundamiseks tuhandeid formaate, ainuüksi Facebook pakub postituste vahel kuvamiseks viit erinevat reklaamiformaati. Kui neile lisada veel GoogleAdsi ja Instagrami pakutavad võimalused, ribareklaamid ja kodulehe disain, siis võib kindlalt väita, et klassikaline Paint jääb nende kujundamisel hätta. Ja see on ainult tehniline pool.
Kodulehe kujundamisest rääkides ei ütle lühendid UI ja UX tõenäoliselt paljudele mitte midagi. Olgu öeldud, et need mõlemad (kasutajaliides ja kasutajakogemus) viitavad sellele, kuidas klient Sinu veebisaidil liigub ja millise tunde sellel viibimine temas tekitab. Kõik see kajastub omakorda Sinu ettevõtte käibes.
Inimesed tajuvad maailma suuresti nägemismeele abil. Kui Sul puudub kogemus, kuidas see enda kasuks tööle panna, siis saame Sind aidata.

Küsi pakkumist

Trükised

„Alati on hea jätta kliendile midagi, mida ta saab füüsiliselt kaasas kanda.“

Visiitkaart on trükis, mis ei vaja eraldi reklaami. Seda on mugav kaasas kanda ja hea kliendile pihku pista. Peale visiitkaartide kujundame ka erinäolisi flaiereid, kleebiseid ja silte.

Küsi pakkumist

Pakendidisain

„Esmamulje jätmiseks teist võimalust ei anta.“

Hea toode on kergesti eristuva kujundusega ja käepärases pakendis. Mis aitab pakendil eristuda? Pakend peab väljendama toote sisu veel enne, kui seda päriselt katsuda ja kasutada saab. Ilus pakend köidab tarbija tähelepanu ja tekitab temas mitmesuguseid tundeid, eelkõige uudishimu, mis ajendab teda toodet ostma. Seega peab toode mõjuma visuaalselt huviäratavalt, et tarbija valiks riiulilt, kus on hulk teisigi tooteid, just Sinu oma.

Küsi pakkumist

Geriljaturundus

„Mõjuv ei pea tingimata olema kulukas.“

Väikese või keskmise suurusega ettevõtte jaoks on traditsioonilises meedias (teles, raadios) turundamine ilmselt liiga kallis. Kuidas aga jõuda võimalikult suure auditooriumini võimalikult väikeste kuludega? Siin on lahenduseks geriljaturundus.
Geriljaturundus on väikese eelarve, ent suure mõjuga visuaalkunstil põhinev lahendus, mille abil oma ettevõte nähtavaks teha. Rahalisest eelarvest olulisem on loovus. Hästi teostatud geriljaaktsioon jõuab inimeste kaudu sotsiaalmeediasse ning hakkab seal ise levima, mis Sinu jaoks tähendab tasuta reklaami.
Kuidas tundub?

Küsi pakkumist