Skip links

Facebooki haldus

Lihtsalt Facebooki konto loomisest ei piisa. Konto annab suurepärase võimaluse klienti tundma õppida, kuid selleks on vaja teha midagi enamat, kui korraldada jagamismäng „Võida 1 000 000 eurot ja oma saar Bahamal!“. Vastasel juhul kogud oma fännilehele lihtsalt tohutu hulga inimesi, kes Sinu tootest üldse huvitatud ei ole.

Selleks, et suhtlusvõrgustiku konto täidaks turundamisel oma tegelikku eesmärki, on kõigepealt vaja plaani. Seejärel saab paika panna, millal, mida ja miks peaks Facebookis postitama. Postitused jagunevad kolmeks: aktiveerimismängud, infopostitused ja väärtuspostitused. Aga ole mureta, nendega tegeleme juba meie.

Küsi pakkumist

Instagrami haldus

Instagrami haldamine seisneb piltide süsteemses ja strateegilises läbimõtlemises ning õigete märksõnade kaasamises, mille abil Sinu ettevõte oleks võimalikele klientidele kõige kergemini leitav. Jäta sisu postitamine ja kõik muu konto haldusega seonduv meie õlule ning anname endast kõik, et Sinu ettevõtte visuaalne külg parimal viisil esile tuua!

Küsi pakkumist

Google reklaamid

Google on maailma kõige populaarsem otsingumootor (sõna „guugeldama“ on jõudnud lausa meie õigekeelsussõnaraamatusse) ja Google’i reklaamide potentsiaal on üüratult suur.

Google’i reklaamid jaotatakse nelja rühma.

  1. Displeireklaamid – suurepärane viis, kuidas end püsikliendile meelde tuletada ja uuele kliendile oma brändi tutvustada.
  2. Otsingureklaamid – märksõnapõhine viis jõuda inimeseni, kes Sinu toodet-teenust juba vajab.
  3. Videoreklaamid – kes siis ei teaks YouTube’i ja sealseid reklaame?!
  4. Rakendusereklaam – suunatud eelkõige nooremale sihtrühmale, kes kasutab rohkem mobiilirakendusi.
Küsi pakkumist

Sisuturundus

“Hea sisu müüb.”

Tänapäeval ei piisa enam traditsioonilisest SEO-st (otsingumootori optimeerimine), et oma kodulehte orgaaniliselt esile tõsta. Google’it ei huvita enam ainult head lingid ja kolm hästi pealkirjastatud lehte. Selleks, et konkurentidest eristuda ja esile tõusta, on vaja luua ainulaadset ja head SISU.

Mis on hea sisu ja mida see annab?

Parim sisu on sihtrühma kõnetavad teemad, mida lahatakse lihtsas keeles. Hea sisu hoiab püsikliente kursis Sinu toodete ja teenustega, samas teavitab uusi kliente ja pakub neile uut väärtust.

Paku oma kliendile kasulikku ja huvitavat infot ning ta on Sulle lojaalne.

Küsi pakkumist