Disainmõtlemine algab kliendi vajaduste mõistmisest ja sellest, millist probleemi lahendatakse. Kliendi teekonna täielikuks mõistmiseks kasutame erinevad küsitlusvorme. Kui kliendivajadus on täpselt arusaadav, siis liigume protsessi teise etappi, kus hakkame välja mõtlema potentsiaalseid lahendusi. Kolmandas etapis ehitame valmis prototüübid, mida testime koos lõppkasutajatega seni kuni leiame lahenduse, mis saavutab etteantud eesmärgi.
Disainmõtlemise jõud seisneb selle võimes luua iga tootearenduse etapi jooksul sinu ja lõppkasutaja vahel iteratiivne tagasiside. Selle meetodi kasutamine võimaldab olla pidevalt ühenduses klientide mõtete, tunnete ja käitumisega protsessi igas etapis. Ja see omakorda tagab, et kui tooted turule jõuavad, on need päriselt turuvajadustele vastavad.
Kas sinu ettevõttel võiks olla sellest kasu?